Možnosti spolupráce, dotazy
Od klienta osobně přebírám doklady 1x měsíčně (plátci DPH). Při přebrání dokladů se klient může zeptat na problematické věci, s čím si neví rady atd. Poté probíhá zaúčtování dokladů. Po zaúčtování dokladů je zpracováno přiznání DPH, kontrolního hlášení atd. a elektronické odeslání na základě plné moci od klienta. Za služby je fakturováno většinou měsíčně (podle dohody).
Ano, je možné po předchozí telefonické dohodě předat doklady e-mailem, popř. datovou schránkou. Doklady můžete zaslat v PDF nebo JPG (i naskenované).
Vždy je nutné předat poklady ke zpracování mezd Vašich zaměstnanců nejpozději do 10. dne v měsíci. Jedná se především mzdové ohodnocení, odměn, nahlášení dovolených, pracovních neschopností, nepřítomností v práci atd. Mzdy jsou zpracovány a odeslány v elektronické podobě (PDF) klientovi včetně podkladu pro placení - příkazu. Na základě plné moci lze provádět i platby pomocí homebankingu elektronicky.
1. externě, s dovozem dokladů od klienta. Výhoda pro klienta: nemusí se starat o účetní software. Nevýhoda pro klienta: nemá okamžitý přímý přístup k informacím ze svého účetnictví (jen zprostředkovaný).
2. klient má svůj účetní software a např. některé účetní agendy např. vede sklady, vydané faktury, pokladnu, které potřebuje mít okamžitě dostupné. Zasílá data pomocí datových balíčků. Data jsou poté účetně zpracovány.
3. účtuje se přímo u klienta v jeho účetním softwaru.
4. klient má svého účetního a potřebuje pouze kontrolu a např. daňové poradenství.
V takovém případě provádíme rekonstrukci účetnictví. Máme zkušenosti s těmito případy.
Ano, zpracováváme. Včetně mezd a daňového poradenství. Provádíme také rozúčtování nákladů na vlastníky bytových jednotek.